Sarelianne DnzBade herhangi bir sıkıntı olmaz gayet normal isterseniz doktora getirin yaksın göbeğini hiç bir şey kalmaz
DnzBade Sarelianne yaksın derken? Hafif kan da geldi yarın götürücem bakalm doğal bi durum di mi çok korktum ya ben bişey yaptım sandım
Sarelianne DnzBade yok yok merak etmeyin normal iyileşiyor diye kanadı sakın üzülmeyin benim kızımda öyleydi kalem var onunla yakıyorlar canı yanmıyor hiç merak etmeyin basit bi işlem geçmişten günümüze gelmiş içinizi ferah tutun gayet normal bi durum
DnzBade Sarelianne çok teşekkürler allah razı olsun valla sıkıntı etmiştim ilk bebeğim ve bi çok şeyi onunla tecrübe ediyorum o yüzden telaş ediyorum hep 😊