PembePelikan Pembeayicikk pozitif görünüyor.. gebelik var ama iki gün sonra tekrar kan vermekte fayda var
Benanneyimanne Pembeayicikk gebelık var gıbı eger adetınız yenı gectıyse normal yukselecektır 2 gun sonra yenıleyın ☺️ Hayırlı olsun
Hohomoromu Pembeayicikk yükselebilir de gebelik olabilir da ama adet doneminde yapıldığı için 5 den yukarı yada yükselebilir rakam gebe de olmayabilirsn yani
ikimeyvemm olabilir ,emin olmak için iki gün sonra tekrarliyabilirsiniz,varsa zaten yükselmiş olur sayı 🌸
Mommysharkdoodoodoodoo Çok yeni olsa gerek çünkü benim 6ydı hamileydim. 3-4 gün sonra 700lere yükseldi
Mommy_ Pembeayicikk Erken kan verdiniz herhalde su an düşük bir değer iki gün sonra tekrar kan verin eger yukselmisse gebelik vardır ☺️
meri10 Pembeayicikk 2 gün sonra tekrarlayan muhtemelen gebelik var ama o değerin başlarda 2 günde 1,2 katına çıkması gerekiyor demişti doktorum