Nik_mik_yok Kızımın yarın b12 iğnesi var .1 yaşını da doldurdu dün. Doldurunca gel aşı için demişti ebemiz .Yarın gittiğimde aşı da yaptirsam ağır gelir mi acaba .agri ,ateş yapıyor mu aşı. Zor oluyor mu acaba
PortakalliKahve Nik_mik_yok henüz yaşamadım ama asmdeki hemşire aylık aşıların yapmayacağını ama 1 yaş aşısından ateş konusunda korkmam gerektiğini söylemişti
Nursma Nik_mik_yok canım 1 yaş aşısı biraz ağır bir aşı hemşiremiz bu şekilde söylemişti zatürre aşısı ağır oluyormuş bebekler bacağının üstüne basmak istemiyormuş vs gibi. Bizde bir yan etkisi olmamıştı. Ama oladabilirdi. Tam aşı olduğu dönem boğaz enfeksiyonundan kaynaklanan ateş olmuştu sadece onu da aşı ile bağdaştırmam zaten. ☺️
sarpinko su ciceginin ilk dozu oldugu icin 37,5u gecmeyen bir iki saatlik bi atesimiz oldu.halsizlesti.sonra duzeldi.maksimum 2saat surmustur.
Meta Nik_mik_yok bir hafta önce bebeğim oldu bir yaş aşısını .hemşire uyardı şimdiye kadarki en ağır aşı ateş yapabilir dikkatli olun die .çok şükür ateş yapmadı .inş sizin bebeğinizdede olmaz🙏
Meta Nik_mik_yok aynı gün değilde bi sonraki gün biraz huysuzlaştı hatta gece bi anda ağlayarak uyandı zor sakinleştirdim aşının etkisiylemi oldu onu bilmiyorum 🤷♀️
Nik_mik_yok askidaekmek wi-fi de sorun varmış bak ,mobil bağlantı ile girin foruma diye bildirim geldi. Sorun sende değilmiş kanks