Kuki
tam Beni anlatmışsınız. Benim akşamları dersim olmuyor, ama iş yetiştirmeye çalışıyorum. Zira ben evden çalışıyorum, yol gidip gelmiyorum ama kızımın uykularını ben yaptıyorım ve öğlen/akşam yemeklerini de gün içinde hazırlıyorum. Tabii bizimkileri de🙄 Bu arada evden çalıştığım için evin alışverişi, düzeni. , kızın bez-mama-yiyecek-giyecek tüm alışverişi bende (hepsini online yapıyorum tabii ki). Bazen gün içinde alışveriş, Online toplantı, yiyecek hazırlama o kadar yoğun oluyorum ki gece 1e kadar çalıştığım oluyor🤷🏻♀️ Kızım üç gün sorma bir yaşını bitiriyor. Sağlıkla büyüsün, mutlu-huzurlu olsun önemli değil başka hiç birşey tabii ki ama ben de aşırı yoruluyorum🥴🥺 eşim sağolsun pek yardımcı değil, bakıcımız var. Sağolsun temizliği, çamaşırı ve o hallediyor. öğleden sonraları kızımla dışarı çıkıyorlar rutin olarak. Zaten çıkmasalar benim işi toptan bırakmam gerekir sanırım😬😬