Annenin hormonları bebeğe geçtiği için yüzünde kızarıklık, ucu pıhtı gibi görünen sivilce, kız bebekte adet kanaması gibi azıcık kanama göğüste şişlik süt akması gibi şeyler olabilir. Normaldir. Geçicidir. Sivilce gibi çıkan şeyler genelde akşamına ya da ertesi güne de geçebilir yeniden yeniden çıkabilir. Bu da doğaldır.