Asilll Bir dönem bizde de oldu 4.ayın başında, kucağımda dolaşarak emdiriyordum, en sevdiği yer odası, oraya götürüp ben ayakta duruyordum o da kucağımda duvar kağıdını seyrederek emiyordu 🙄 siz de evininiz sevdiği bir köşesinde deneyebilirsiniz, biz başka bir çözüm bulamamıştık. 1 hafta kadar sürdü sonra normale döndü allahtan.