Toprak2509 Benim bebeğim 6 aylık çok fazla hareketli bu ay sadece 400 gram almış. Ilk aylar 1er kilo alıyordu, beşinci ayda 500, 6. Ayda 400 aldı ama doktorum bu kadar harekete çk normal ve çok iyi kilo almış dedi. Yani bence bebeğin aç olmasına bu kadar takılma yada kilosuna, boyunaa vs şuan o cocuk aç olsaydı sen buraya yazabiliyor olmazdım bebeğinin ağlamasını sakinkestiriyor olurdun. Ayrıca kakayla bebeğin doymasınin alakası yok olsaydı benimki şuan açlıktan Allah korusun ölmüştü hrhalde. Sadece anne sütü aldığı için tam 25 gün kaka yapmadı sonuçta sadece sıvı nasıl kaka yapsin ki? Doktorlar onada normal dedi ve sana nacizane fikrim hic bir zaman bebegini bir başkasının kilo alımîyla, boy atısıyla bir tutma. Belki senin bebeğinin geninde zayıflık vardır bazen aldığın cevaplar cannsıkabiliyor. Bebeğin kaç aylık bu arada? Önceden 15, 20 dakika emer uyurdu demişsinde merak ettim.