Kızlar merhaba;
Bir konuda bilgilerinize ve tecrübelerinize ihtiyacım var. Yardımcı olursanız çok sevinirim.
Benim 1 aylık bi bebem var, biliyorum yenidoğan da uyku düzeni olmaz fakat bir kaç gündür gözlemlediğim birşey var. Bebeğim öğlen 12:00 dan sonra düzlemli bir şekilde uyuyor yani 12:00 da emziriyorum iki saat sonra uyanıp emip uyuyo bu döngü bu şekilde devam ediyor yani bütün günü uyuyarak ve emerek geçiriyor. Ta ki saat sabah 05:00 a kadar bu saatte uyanıp öğlen 12:00 a kadar asla uyumuyo. Acaba diyorum gündüz uykusunu iyi aldığını için mi böyle oluyor sonra da yenidoğan da uyku düzeni olmaz diyorum. Bu yaşadığımız şey ne ola ki düzelmesi için ne yapmalıyım çünkü saat 05:00 dan 12:00 a kadar olan süreç çok yorucu oluyor.