nazlieylul Kız ne inatçı çıktın ya ben helal ettim hakkım varsa Allaha emanet olun bebeklerinizi sağlıkla büyütün inşallah 🌸🌸 Hayırlı günler sende helal etmişsindir inşallah kin tutmak bize yakışmaz anne olarak ,elimden geldiğinde özrümü dilemeye çalıştım bana birisi bu kadar yazsa pişmanlığından şüphe etmez affederdim gerçekten pişman oldum ben durumunuz kötü olduğu için mi mama vermek istiyorsunuz diye düşünmedim direk bebek kücük mama verilmesi iyi olur diye düşünmüştüm kimsenin durumunu bilemiyoruz haklısınız belki durum yok diye böyle bir arayışa girmişde olabilirdiniz benim düşüncesizliğim