nazlieylul
Birkaç tarif yazıldığına göre eleştirenlere aldırmayabilirsiniz ☺️ Burada bazı annelerimiz hiç aklınıza gelmeyecek şeyler yapıyor yanlış, bilmeden. Hiç doktora danışmadan, kafasına göre bir şeyler yapıyorlar diyeyim. 6 aylık çocuk evet tadım yapar bu ayda doyumluk yedirilmez normalde, çünkü bağırsak sistemi zorlanır, yanlış bir uslupla da olsa uyaranlar olmuş, doğru söylüyorlar, bunu zaten siz de biliyorsunuz ama bilmediğiniz bir konuda da sizi uyarıp bilgilendirmiş olabilirlerdi. Ayrıca sütü olan annelerimiz gerçekten sütü olmayan anneleri anlayamıyor, bu kadının sütü kesilmiştir belki, belki doktor önermiştir ek gıdayı diye düşünemiyor. Gördüğünüz gibi bazen sorma gereği bile duymuyor, öyle yapılmaz diye yapıştırıyor eleştiriyi 😅O yüzden hiç canınızı sıkmanıza gerek yok 🥰 Sütüm kesildiği için ben de 4 ay 1 haftalıkken başlamıştım tadıma, 6 buçuk aylığız şimdi. Kilomuz iyi olduğu için doyumluk vermiyorum, ara sıra veriyorum sadece. Doyumluk vermenizi doktorunuz bizzat söylemediyse size de biraz daha beklemenizi tavsiye ederim naçizane. Tarifler için youtubedan aratın direkt, hem videolu izlersiniz, bir sürü malzemeyle çok güzel tarifler var. 🥰 Ben yazılı tarifleri sevemiyorum bir türlü, illa video olacak. Videoda genelde bir kaç tüyo falan da veriyor anneler, çok bilgilendirici oluyor ve hem de gözünle görüyorsun nasıl yapıldığını mamanın ❤️