Merhaba güzel anneler. 5 ay 5 gunluk bir bebegim var sali günü sunnet olacak. Doktor gitmeden bir saat önce lokal yapilacagi jetex krem sürüp strec filmle sarmamizi istedi. Sanirim iğneyi hissetmemesi için. Oğlum hareketli bir bebek bu yüzden biraz endişelerim var. Deneyimlerinizi yada önerilerinizi benimle paylaşabilir misiniz? 💞