Mom081 Arkadaslar bebegim 2 aylik ucakla yolculuk yapacagiz bilet aliniyormu bebeğe ve önerebileceginiz bisey varmi 2 saat surecek yolculugumuz
buselidunya Mom081 Bebeğimle hiç binmedim ama internetten bakmıştım 30 tl gibi bişey alınıyordu sanırım
Tuba Mom081 Kucağınızda uçtuğu için sanırım sadece sigorta ücreti alıyorlar küçük bir miktar oluyor oda fazla değil