Atak atak atak gözüm o kadar korktu ki. 4. Ay es geçsin istedim resmen. Atak takvimine göre o gün geldi çattı bebeğimde şükür bir değişim olmadı. Ama şu 3 gündür bir huzursuz uykusunda bile mızırdıyor devamlı ağlıyor. Atak hesabına göre son 9 gün. Ama sanki atak yeni başladı. Acaba atak muhabbeti yeni başlamış olabilir mi ☹️ 4. Ay 7 günlük bebeğim