Hazalce 6 aylıkken gittik ilk, bizim astigmat yüksek çıkmıştı, 3 ay sonra tekrar gittik yine yüksekti gözlük yazdı 6 ay sonra tekrar gittik halen gözlük kullanmamız gerekiyor 4 yaşına kadar düzelebilir dedi. Ama kızım ggözlüğü sevmiyor taktığımız anda fırlatıp atıyor