acemianne93 Yildizim merhabalar 1 yılı geçmiş paylaşımınız ama merak ettim. Geçti mi acaba akıntınız geçti ise nasıl geçti bende doğum yapalı 4 ay oldu aynı durumdan muzdaribim ve virüsten dolayı hastaneye de gidemiyorum.
Yildizim acemianne93 Evet geçti sonrasında normalleşti. Ekstra bir şey yapmadım doktor tekrar fitil verdi ben de tam toparlanınca kendiliğinden geçti şükür
Gulmrt Aynı sorun bende de var pek bir koku yok ama aşırı akıntı ve yeşil 3 ayı geçti doğum yapalı ilk hafta enfeksiyon olmuştı antibiyotk kullanmıştım sonra bir sorun yoktu. Sonradan başlaması normal mi acaba ya
acemianne93 Gulmrt benim de aynı oldu doğum da enfeksiyon kapmıştım antibiyotik kullandım geçti bebeğim 2.5 aylıkken başladı bu akıntı pisliği 😔 ne yaparsam yapayım geçmiyor şimdide lavaboda taharetlenirken elime et parçaları geldi iyice korkmaya başladım 😔😢