Ben artık tükendim bu gaz ve kaka yapamamadan bacaklarını karnına ite ite zorla gaz çıkarıyoruz zaten kaka yapmak hak getire bir buçuk aylık olduk ve uyanık olduğu her an ağlıyor uyurken de ıkınıyor Allah aşkına bi çare söyleyin denemediği gaz damlası kalmadı ancak lavman yapılınca kaka yapıyor ben artık ne yapacağımı şaşırdım