Arkadaşlar oğlum 5 ay 11 günlük, 4. Ay atağını hafif atlattık diye sevinirken, cocuk dün ve bugün 45 dk dan fazla gündüz uykusu uyumamaya başladı. Normalde 1-2 saat uyurdu. 5-10 dk arası kendi kendine uyuyan bebek, dün akssm uykusuna geçerken yarım saat ağladı. Bugün 5. Ay atagina girmiş gözüküyoruz, bu uyku gerilemesi 4. Ayda olmuyor muydu ya. Buda neyin nesi şimdi