ikiKudurukAnnesi ben o aylar çok istemiş ama vermeye cesaret edememiştim galiba ıspanağa 9 aydan sonra verilmeli deniyordu şu an hatırlayamadım ama eğer verecek olsaydım herhalde haşlar yoğurtla karıştırıp öyle verirdim çok minik çünkü 😉 not: şu an geçen senenin acısını fazlası ile çıkardık oğlum ıspanağı çok seviyor vermezsen de Allah uzun sağlıklı ömür versin daha çok yer inşallah