Rumeysa42 Bebeğim 2 haftalik iştahım hiç yok hiçbir şey yiyesim gelmiyor bu duru yaşayanlar oldu mu nasıl atlattinizz
Teemo07 Rumeysa42 benimde öyle. Bebegim 2 haftalık ve emziriyorum. Ama 1 gr iştah artışı yok. Eski halime geri döndüm. Zaten iştahsız biriydim. Arada bir kan şekerim düşüyor sadece, hissediyorum. Hamileyken dünyaları yiyordum. Bilemedim neden böyle oldu
esraesma Rumeysa42 Yeni diye öylesiniz insan sudan çıkmış balığa döndüğü için aklına yemek gelmiyor sonrasında iştahınız hamilelikten daha çok açılıyor benden söylemesi🤩
Rumeysa42 esraesma inşallah açılır yaa bebegimi emziriyorum zorla yiyorum gerçekten birazda stres yapiyorum
esraesma Rumeysa42 Yok canım stres yapma sakın ben çok yaptım 2 buçuk ay düzgün sütüm olmadı mama da içti sonra çok şükür kendime geldim mamayı bi anda kestik o yüzden stres yapmamak en önemlisi biliyorum şimdi çok zor ama geçicek🌸
Rumeysa42 esraesma gece uykusuzluk çok mahvediyor beni bı yerden sonra artık dayanamıyorum uyumadan ayakta beklesem daha iyi çünkü beş on dk ya bir uyaniyor ne yapacağımı da şaşırıyorum