Her çocuk bir değil. O yüzden herkesin önerdi mama iyi gelecek diye bişey yok. Kabızlık olayına gelince onlarda insan ve daha bağırsakları küçük, kabız olmaları normal. Mamadan olduğunu sanmıyorum. İstisnalar hariç. Ben sma veriyorum bi problemimiz yok şükür. Arkadaşım sadece anne sütü ile besliyor ama sürekli kabız oluyor bebeği. 🤔🤔🤔🤔