[silindi] Kızlar lütfen başına böyle bişey gelen varmı naptınız nasıl geçti bu süreç çok kötüyüm psikolojim bozuldu
Mlke301020 [silindi] benim başıma gelmedi sadece yıkama durulama yapıyordum bide ilaç vermişti dr onu kullanıyordum. Bence dr a muayeneye gidin antibiyotik vermediyse verirler ya da krem kullanmanız için başka türlü geçeceğini düşünmüyorum. Çok geçmiş olsun
ilkgozagrimm [silindi] bende sezeryan oldum iltıhap kapmıştı yaram doktor antibiyotik vermişti doktora görün canım daha da kötü olabilir
YeldaKuzey [silindi] benim başıma geldi ama korkutmak istemem sizi 🤦🏻♀️ Çok dikkatli olun. Dikişleriniz tuttumu? Ne zaman dogum yaptınız
[silindi] Mlke301020 antibiyotik alıyorum canım birde bişey sorabilir miyim doktor muayene ederken elini falan sokmaz dimi sadece üstten bakar
Mlke301020 [silindi] yani bilmiyorum ama dikişiniz görünür yerdeyse sokmaz bence eğer dikişte enfeksiyon var ise
YeldaKuzey [silindi] 10 gün hastanede yattım hergün pansuman yaptılar iltihap bitince ameliyathanede tekrar dikildi narkoz verilerek
S_x_w [silindi] ilk doğumumda olmuştu.. Merhem yazmıştı Dr ama baya kötüydü benim ve iyi gelmişti..bir de kuru tutmaya çalışın.. batikon kullanmayı buraktırmıştı Dr bu arada uzatır iyileşmeyi diye sadece merhem sürmüştüm