Kızlar tam 8 gündür hastanede yatıyorum çocuğum daha 10 aylık enfeksiyonu varmış yüksek ateşle gitmiştik hastaneye enfeksiyon var denildi ishali var . Artık her yeri delik deşik oldu şişti serumdan dolayı 2 gün önce enfeksiyonu düşmüştü dün sordum değerleri 1 Ken 8 e yükselmiş geri . Çıkarmak istiyorum ama enfeksiyon var sitede korkuyorum napicam 😣😔🥺