Kızlar selam, geçen hafta sezaryen doğum yaptım 4 gün sonra sütüm geldi. Bu arada mama veriyorduk. Sonra zar zor memeye geçtik. 3 gün falan kesintisiz emdi. Sonra birden bıraktı ağzıma almadı. Uzun zaman aç kaldı gene de almadı. Şekeri düşmesin diye mecbur kaldık gene mama verdik. Neden bıraktığını anlamadım. Tekrar nasıl alıştırıcam memeye bilmiyorum 🙆🏻♀️ Yardım eder misiniz?