Evet kızlar başlıkta belirttiğim gibi Kızım 17 aylık sidefer damlayı sabahları aç karnına aksatmadan veriyorum. Ama nedense bu D vitaminini vermeyi unutuyorum. Öyle ki bugün fark ettim 3 gündür vermediğimi 🤦 Ne gibi bir zararı olabilir bunun? Birde unutmamak için ne yapmam lazım. Gözümün önünde duruyor ama nedense hep unutuyorum vermeyi. Ben bilmiyorum çünkü unutup bazı günler vermediğim için zararları varmıdır. Belki sizler söylerseniz bende korkup aksatmadan veririm. 💐