Tgb94 Bebeğim 20 günlük ve uçak yolculuğu yapmak zorundayız.Var mı böyle küçükken yolculuk yapan nelere dikkat etmem gerek ? Emiyor bebeğim ama yolculuk 3snasında uyursa emzik versem olur mu iniş kalkışlarda bilgisi olanlar yardımcı olursa çok sevinirim 😇
KubosM Tgb94 Canım bende 32 günlükken 1.5 saatlik uçak yolculuğu yapmıştık. Bebeğim hep uyudu o kadar derin uyuyorduki ne emziği emdi ne memeyi 🙂 doktorum kalkış anında ve inişte meme ver sadece demişti
egeninanns Tgb94 biz 3 aylıkken yaptık imiş kalkışta emdi . 2 saat boyunca da uyudu sorun yaşamadık . Sizin bebiş daha küçük uyur diye düşünüyorum
Serpilnese Tgb94 bizde 3 aylıkken 2 saate yakın uçuş yaptık. Kalkışta emzirme örtüsüyle emzirdim uyudu. İnerkende uyuyodu ama ağzına emzik verdim uykusunda emme hareketi yapması gerekiyo çünkü kulakları için. Bi problem yaşamadık yani☺️
Srht Tgb94 mutlaka emzik verin kulaklara basınç yapmasın bebekleri çok etkiliyor. Emzik emmezse parmağınızı falan verin emsin… Allah kolaylık versin inşallah çabucak biter geçer
Tgb94 KubosM yaa sorun yaşamadınız yani dimi uyumasına rağmen benim ki de uykucu biraz da emin değilim meme yada emzik alacağından
Tgb94 egeninanns evet uyur muhtemelen de doktor iniş kalkışta emzirsen iyi olur dedi benim ki uykudan dolayı memeyi almazsa diye tedirgin oldum ben de
KubosM Tgb94 Canım normalde benim oğlum uyumayı sevmeyen bir bebek hep uyudu bana bir zorluk çıkarmadı çok şükür bir sıkıntı yaşamadık 😊