Pnrzengin Merhaba kızlar normal doğum yapalı 1 ay oldu hala kabızlık çekiyorum af edesiniz ama tuvalate cıktıgımdA artık kalçam agrıyor. Oturamıyorum bebeğimi emzirmekte güçlük çekiyorum Böyle bir sorun yaşayan varmı lütfen yazın 🙏
Tkn Pnrzengin bende aynı durumdayim canım malesef oşaf yap kendine kayisi hoşafı posalarını ye atma bi nebze olsada çıkarıyor bide bende doğumda basur çıktı maalesef normal doğumda oluyor
busra_02 Pnrzengin evet canım neredeyse her doğumdan sonra anneler yaşıyor sıvı şeyler tüketmeye çalışın yapmadıkça bağırsaklar şişiyor basıma geldi basur sıkıntısıda oldu bende canınız çok yanıyor biliyorum ama kendinizi sıkın ve yapmaya çalışın ben öyle kurtuldum
mombeto Pnrzengin yaşadım 5 aylık oğlum ancak geçti gibi. Hemeroid oldu kanadı da çok fena bir şey. Kabız olmamak için her şeyi yapmalısın
Hohomoromu Pnrzengin doğumdan sonra oluyor fakat bol su tüketin kabız yapicak şeyler yememeye calisin makarna pilav ekmek vb