Nadiss benim oğlam da hep iştahsız 🤦🏻♀️ bi tek memeye iştahlı..
12 aylık oldu 9.100-9200 anca geliyor. Hep düşük persentilde ilerledi..
Ben muhallebi falan yapıyorum arada meyveli pekmezli yiyor onu. Çorbaları da yemeye başladı son günlerde.. Ama bu süreçte 2 ay içinde, 6 diş çıkardı.
Zaten zar zor yiyen bebekti diş dönemi daha bi yememezlik yapıyor yanii 🤷🏻♀️
Belki eline verseniz yada önüne koysanız kendi kendine yemeyi sever 🤔