Merhaba anneler
Oğlum 17 günlük ve gaz sancısı çekiyor.
Karnının üstüne yatırıyorum olmuyor, masaj yapıyorum olmuyor, rezene çayı içiyorum yine faydası yok, sürekli kucakta rahatlıyor anca yatırdığım an başlıyor ağlamaya, kıvranıyor resmen zorladıkcada kusuyor ama rahatlamak içinden emmek istiyor ben şaştım.
2 yaşında kızım var bide onda hiç yaşamadım böyle birşey. Bir cözüm önerisi olan varsa çok mutlu olucam iki çoçukla çok zor oluyor bu şekilde ..