Arkadaşlar ben normal yaptım kuzenim sezeryanla yaptım yeni bilmediğim için soruyorum agumentin vermişler suttten geçer mi bebeğe çocuk sürekli uyuyo diyo da ben sütu yetmediği için uyuyo diye düşünüyorum mama da kullanmadık biz kıza cevap veremedim yardımcı olur musunuz