Mertoglan Zuzuuu ozmn herkes gitsin biyerlere herkes otelde geçirsin hafta sonu yasağını devlet devletde biyere kadar sorumluluklarımızı bilmeliyiz yoksa hiç bitmiycek bu pandemi
Zuzuuu Mertoglan İsteyen istediği tatile gidebilir bu sizi bizi ilgilendirmez 👌🏼 Gittiği otellerde tam teşekküllü yerler sizde gidebilirsiniz önleminizi alıp bunda sorun yapıp polemik yaratılacak bir şey yok. Tekrar söylüyorum rezervasyon yasağı yok. Bırakında insanlarda biraz nefes alsınlar eve kapanarak ömür geçmez virüsle yaşamayı öğreneceğiz 👌🏼
Hdus Mertoglan bahsrttiğiniz kişiyi bende takip ediyorum. Şehirdışı gezmeker oteller dağevleri. Otelde gördüğüm kimse maske takmıyor. Bende gitmek istiyorum ama o tarz bahçeli geniş oteller bi ton para. Onların maddi sorunu da yok. Dışarının yasak otellerin açık olması bi saçma zaten.
Mertoglan Hdus haksızmıyım peki görüyorsunuz geçen bi iki hafta öncede gitmişti şimdi yine nasıl korkmadan geziyolar anlamıyorum bide bisürü storyler insanların gözüne soka soka tamam bizlerde gidebiliriz bütçemiz yettiği yerlere ama gitmiyoruz bide üstüne üstlük şuan ramazan ayındayız bencil kendini düşünen insanlar
hunilimomm Mertoglan bu daha başlangıç hele bi yaz gelsin bakın görün o tatil storyleri hic kesilmicek 15 dk uzaklıklati annemi göremiyorum iftar yapamıyorum onunla bu sefer gitsem yolda çevirseler ceza yicem ee şimdi eşimin fabrika duruşa geçti 2 ay maaş yok nasıl oducem anca gündüz çıkıyorum gidiyorum onda da orucum oturup bi sohbet edemiyoruz yasaklar sanki bize var zaten çarşı pazar yasağa rağmen ooo masallah bilmiyorum ne olucak
Simiyy Mertoglan devlet kısıtlamaları halk bizi sıkmayın yav dedi diye mi kaldırdı zannediyosun. Masum 💐
Ahsen_ahsen Gerçekten anlamıyorum ne bu kıskançlık ? İnsanlar sosyal mesafeye ve kurallara uyarakta tatil yapabilir ne var bunda ? Birde beddua etmişsiniz inşallah korona olurlar diye. Ne kadar kötü bir kalbe sahipsiniz. Üslubunuz hiç hoş gelmedi bana.
Mertoglan Ahsen_ahsen yazdıklarımdan gerçekten bunumu çıkardınız kıskançlık diyorsanız evet kıskancım çünkü ben gezemiyoken onların gezmesine katlanamıyorum evet çünkü benim sorumluluklarım var ülkemin düzelmesi için buna mecburum yoksa bende aman bana ne diyip gidebilirim en lüks ötele en güzel storylerde atabilirim
ipek39ela Mertoglan Ben yanlış bulmuyorum çünkü insanın nefes almaya ihtiyaci var. Rezervasyon ve seyahat yasağı olmadığına göre bu kadar yükselmenize gerek yok diye düşünüyorum şahsen yazın yine şartlar bu şekilde olursa kısıtlamalar ve yasaklar, viruse karşı tedbirler alınmış temiz güvenilir bir otelde yaz tatili yapmayı iple çekiyorum valla kim ne derse desin 🤷♂️
Mertoglan ipek39ela illaki yasakmı olması lazım seyahat rezervasyon vs bizim ülkece toparlanmamız için bunlara ara vermemiz gerekmezmi ozmn herkes hafta sonları gitsin bi otelde kalsın
Ahsen_ahsen Mertoglan birincisi insanlar story atmak için tatile gitmez, kafa dağıtıp eğlenmek için gider. Sizin tatil anlayışınız gösteriş yapmak sanırım :D herneyse konu bu değil. İkinci olarak artık eskisi gibi tatil yapmak elbette doğru olmaz kalabalık ortamlar vs tehlikeli evet ama dediğim gibi sosyal mesafe ve kurallara uyarak yapılmasında bir şey yok. Zira sosyal mesafeye uymadığınız taktirde virüsün bulaşması için tatile gerek yok marketten bile kapabilirsiniz ☺️ Ve insanların kendi kazandıkları para ile yaptığı tatilin sizin beddua edebilecek kadar sinirlendiriyor olması da ayrı bir konu. Siz gibi insanlar beni hayretler içinde bırakıyor.
ipek39ela Mertoglan ama yanlışınız şu ki sadece otelden kapılmıyor virüs 🤦♀️ pazar, market, bakkal, çocuk parkı, eşlerimizin işyeri… Siz kendinizi bu yerlerden de tamamen izole ettiyseniz okey ama değilse malesef sadece kıskançlık ediyorsunuz.
Zuzuuu Ahsen_ahsen Sadece story ve lüks olmasına takılmış insanlar hazmediğini kusuyor ne yazık ki kadın kadının düşmanı söyledi kişide aklı başında avukat eminim postu açan kişiden daha çok önemsiyor virüsü 😂
Mertoglan Ahsen_ahsen yazdıklarımı aklınla değil başka yerinle okuyosun sanırım oyüzden seninke tartışmaya girmicem şimdi çıkarmısn postumdan
Ultraslan40 Her şeyin, misafirliğin dahi yasak olup tatilin serbest olması çok ironik. Bu konu da insanların bir suçu yok bu duruma bir çare lazım. Yasağı koyanların mantığına göre Üç dört kişilik ailede virüs bulaşıyor ama otelde bulaşmıyor. Gerçi ben misafirliğe de gitmiyorum. Ben de çok istiyorum gitmeyi evet çokta ihtiyacım var 1 buçuk senedir eve hapsoldum psikolojim bozuldu ama gidemiyorum bebeğimden dolayı. Bilinçli olmak gerekiyor.
Sadekahvem Mertoglan banada kesfette denk geldi bir tane fenomen eşinin polis kimliğiyle her hafta sonu dışarıda savunması boş yerlere gidiyoruz
Ahsen_ahsen Zuzuuu insanları tuhaf, tepki gösterdiği şey lüks otel ve story buna içerliyor ve beddua ediyor. Sahi kim bu fenomen merak ettim :D
GulAkkaya Mertoglan hele ki şu tiktoker lar tatile gidiyor ya çıldıyorum yaaaaa mini mini bebeler gıcık edıyor beni, hepsi tatilde şuan