Ben hastaneden gelir gelmez çember veya şallı sımsıkı sardirdim korse denedim ilk hafta dikiş yerimden sıvı sızınca çıkardım korseyi dikisleriniz biraz düzelince takın isterseniz yani benim göbeğim kalmadı ama üstünden zaman geçince sarmak Bi ıse yaramiyo