Merhaba arkadaşlar bir sorum olacak dün akşam yan komşumun çocukları Kapıya güm güm vurdular Babaları yok anne anneleriyle yaşıyorlar bayılmış ananeleri kapıya vurup yardım istediler ambulansı aramamı istediler elleri ayaklarına dolanmış ben de gidip kadına baktı tansiyonu yükselmiş alete dokundum koluna dokundum İftar sofrasındaydım aniden de Çağırdıkları için maskesiz gittim bugün testleri pozitif çıkmış sekiz aylık bebeğim var sizce bana da bulaşmış mıdır