Psikolojikdanisman
Aksine, hiç olmadı.Ama şöyle ben gündüz uykularında hep odasında yatırıyordum, odasına ve oradaki yatağına da alışıktı.Ayakta sallanarak uyuduğu içinde çok sorun yaşamadık.Ayağımda sallayıp odasına yatırıyorum.Bizim şuan tek sorunumuz ayakta sallamayı nasıl bırakacağımız.😬