Karen2018 Merhaba hanımlar; bebegim 3 aylık ve bu zamana kadar eşimle yasadıgım ilişki sayısı 2. İlkinde 42gunlukken denedik ve canım yandı yarıda kaldı.Daha sonra 2 hafta once denediğimizde canım yandı fakat zorladım kendimi.Şimdi ise sorum su;idrar yaparken sanki zorlanıyorum ve asırı canımı yakıyor yanıyor ve agrı bar.Doktora gittiö test yapıldı her sey temiz sistit fln değil.Sizinde basınıza geldi mi? İlişki hayatınız normale dondu mu?
Ceycey35 Benimde 3 aylık bebegim ilk zamanlar yanma oluyor acıda biraz psikolojik ilişki sırasında ama.zamanla yanma geçer benim geçti 6 kez falan birlikte olduk
Karen2018 Melismetee evet ama fiziksel acı inanılmaz fazla.tuvaletimi yaparken aglıcam gibi oluyorum.Sanki orada bir yara varmıs gibi oluyor.