Mavilii Kalimbanne canım geçmiş olsun. Benim oğlum da kanepeden düşmüştü aynı bu şekilde patlamıştı dudağı ama çok şükür 2 güne biseyi kalmadı geçmişti. Üzülme onların yaraları çabuk iyilesiyor