alinaannee Gokce07 koton Lcw us Polo dan alıyorum özellikle Polo dan çok memnunuz koton da iyi bence al ben kıyafeti çok olsa da her ay dayanamayıp kızıma alıyorum koton bu anlamda çok uygun
alinaannee Gokce07 kalıbı ben hep üç dört ay büyük alıyorum canım 🌸 hem Benin de rahat etsin tam üzerine olacağına ya da dar olacağına bir tık büyük alıyorum
Zeynepkopruduz35 Arkadaşlar ben oğlum için İnternet üzerinden alışveriş yapmak istiyorum güvenilir bi site uygulama bilginiz varsa paylasirmisinz