G_ADAN canım bize ilk ay aşımız da söylemişti ebe önümüzdeki ay karma verem ve ücretli olan zehirli ishal aşımız var dedi ishal aşını siz bilirsiniz ister yaptırın ister yaptırmayın ama göç çok fazla yaptırsanız iyi olur dedi İzmir’de yaşıyoruz malum baya gelenler oldu o yüzden biz hiç tereddütsüz yaptırdık sen ebe söylemezse sor bakalım olmazsa canım