Merhaba anneler oğlum 1 hafta sonra 4 aylık olacak. Uyku eğitimine başlamayı düşünüyorum fakat size danışayım dedim. Akşam 8.30 01.00 arası kesintisiz uyuyor. Emmeye kalkıp 02.30 gibi geri uyuyor. Geri kalan zamanda da saat 6. 30 7 ye kadar mırıl mırıl bölük bölük oluyor uykusu yani gecede 2 3 Kez emmeye kalkıyor kesin. Gündüz de fena değil toplam 4 saat uyur hemen hemen yatışa kadar. Sizce oğluma uyku eğitimi başlamalı mıyım 🤷♀️ gecenin bir bölümünde yanıma alıyorum bu arada 🤦♀️