Arkadaşlar merhaba. Emziriyorum 19 aylık oldu kızım ve covid 19 oldum. İlaç kullanamıyorum doğal olarak parol içiyorum sadece. Kekik çayı çok iyi geliyormuş diye duydum içen var mı evde mi yaptınız yada marketten aktardan mı aldınız emzirirken içilebiliyor mu bilgisi olan yazarsa sevinirim.