Balkes canım ben lisede kuaförlük bölümünü okudum. Bir süre çalıştım kuaförde. Bildiğim kadarıyla yardımcı olmak isterim. Benim bildiğim kızıl boya akar yıkandıkca. Kahve bir boyanın akma gibi bir şansı olamaz. Eğer kuaförünün dediği gibi şampuanından kaynaklı ise şampuanı değiştirin. Yok onunla alakası yoksa ya rengi yerine oturuyordur. Yada boyası çok kalitesiz bu da en ufak bir duşta bile akacağı anlamına geliyor. Çünkü bazı boyalar duşta veya banyoda yıkandıkca akıyor ve rengi öyle oturuyor. Belli bir süreden sonra akması duruyor. Yada kullandığı boya çok kalitesiz bir biya. 1 aya kadar yada 15 güne kadar günde 2 defa yıka saçlarını o boya aksın rengi otursun. Baktin 1 aydan fazla oldu hala akiyor o zaman üzgünüm kalitesiz boya sürülmüştür. Yıkandıkca saçından ancak arınır böyle. Dediğimi yapın akmasi durmazsa yaptırdığınız kuaföre gidip orada yikatin birde öyle görsünler bakım.