Cansuukoosee doğduğunda hipp combiotıc kullanıyordum 10gün sonra kabız oldu.1ay cektık doktor doktor gezdık sonra esım araştırdı Prof dr Ömer Faruk Başer buldu gittik. Aptamil prosyneo 1 yazdı özel mama. Kabızlık gaz bagırsak sorunu olan bebekler ıcın.2aylıkken başladık 4aylık hala onu ıcıyor sütüm yok malesef.5ölçek bazen 6ölçek içiyor 3-4 saat arayla. Gaz damlası var sab sıblex fiyatı 90-100tl arası ama çok çok iyi. Aptamıl prosyneo 1 de 130tl falan fıyatı.