Meltem_eylul Kızlar merhaba bugün 8 günlük olduk şükür,dünden beri bezinde pembe kan lekesi var , çişini yaptıktan sonra yani.Var mı başına böyle bir şey gelen?Doktorumuz yarın tahlil yapacak ama çok endişeliyim
Alpitom Meltem_eylul susuz kalmış canım benim oğluma da olmuştu. Bol bol emzirin sarılığını kontrol ettirin. Güle güle büyütün 🌸
Nalsa Meltem_eylul beslenme yetersizliginden birde yeni dogan bebeklerde görülüyor bu tür leke cocuk doktoruna götürdük norml dedi sık sık emzir karnı doysun düzelir dedi öylede oldu geçti
Eymenncik Meltem_eylul 2 saatte bir iki gogusude toplam 35-40 dk emzirin. 3 kez mama verseniz bile 2 saati asmayacak emme ve mama alma arasi. Yetersiz beslenmeden gelmistir. Dikkat etmezseniz sarilik olur. Yeterli emdigini dusunmuyorsaniz ustune mama takviye edin
Guzelkizimbenim Meltem_eylul yeteriz beslenmeden çok az mama veriyormussunuz mamayı arttirin ac kalmasın bebek
Silacim45 Bizimde öyle oldu ve doktorumuz çocuk çok sıcakta kaldığı için pipisinden kan geliyor dedi. Oda ısısı 24 dereceyi geçmiycek dedi bize
EmineYilmaz Meltem_eylul naısl yani günde 3 defa mı???? çok çok az :( doğru dürüst emmiyorsa + günde 3 kez mama veriyorsan susuzluktan/yetersiz beslenmekten olmuş canım çok dikkat et
harley Meltem_eylul mama verdikten sonra bi çay kaşığı su verin diyorlar ne kadar doğru bilmiyorum bi doktoruna sor canım
Silacim45 Sarılığına dikkat et canım göz bebeklerinin yanındaki beyaz alanlar sarıysa sarılıktanda içmez çünkü. Benimde başıma geldi 1 haftalıkken sarılıktan bir gece hastanede yattık ondan biliyorum ve bende yeni anneyim başımdan geçtiği için söylüyorum ☺️
Meltem_eylul Silacim45 Allah yardımcımız olsun ya içim gidiyor emmedikce,birde kan lekesini görünce iyice kötü oldum
Meltem_eylul EmineYilmaz Doktor kontrolünde evet 3 defa 45 ml olarak veriyorum.Silikon ucuyla emiyor ama duzensiz aralığı
arabeskanne Meltem_eylul bizimde olmuştu doktor süt alerjisi demişti bana 1 hafta peynir yoğurt süt ürünleri yeme dedi geçti sonra
Olich arabeskanne bebeğin kakasında kan lekeleri olursa evet süt alerjisidir, fakat çiş ise susuzluktur.