MerveAtsr 17112020 bebek kuvezden 3270 çıkmış ayın 20si 35 günlükken desek 3775 gelmiş çıkarırsak 505 gelir yani 1 ayda 500 Gr falan almış böyle anladim bn onyuzden doktor az demiş
Oyku16 MerveAtsr aynen oyle aslnda bebek 23 gunde benim yanımda 525gram alms gözüküyor şuan cnku o kadar süre beraberdik diğer günler yoğun bakimdaydi
ikizbabymom Oyku16 bebekken kilolu olsun gençken zayıf olsun hiç bitmiyo insanların istekleri ben kilolu olmalarını hiç istemedim 19 aylıklar 10.5 11 kilo doktor zayıf dedi ama kilo almalarını istemiyorum msağlıkları yerinde çok şükğr
MerveAtsr Oyku16 bnce yine iyi almış kilo sınırda olduğu için demiştir başka doktora gitur bide istersen hemen mama da iyi bişey değil tabiki gerektiginde vercez ama sütün varken ne gerek var ki bı doktor demişti mamayla 500 Gr alacağına anne sütüyle 100 Gr alsın yeterki diye ..
C_E Oyku16 bende kontrole gittiğimde 10 gün boyunca sdc 200 gram almıştı doktor mama basliycagiz dedi ben başlamadım onun yerine sık sık sagdigim sutu biberonla icirdim emdikten sonra sonuçta mamayida biberonla verecektim kendi sütumu vermiş oldum 1 hafta içinde 400 gram aldı şuan 40 günlük oldu bu şekilde yapabilrsin
Oyku16 C_E onu da dedim daha kuvozdeyken sagdgm sütlerim var onlardan verelim mama yerine diye eee sütün doyurmuyor besleyici değil demekki onlari vermenin anlamı yok dedi bana
Oyku16 MerveAtsr aynen bende öyle düşünüyorum tabiki cok zora kalrsam verecegm çocuğumu da aç bırakmak değilim ama.keyfi falan yerinde gün içinde aç olsa ortalığı yıkıyor zaten
Arasaras Merhaba. Biraz uzun olacak ama. 2300 doğdu oğlum 2 aylık idrar yolu enfksiynu geçirdik ondan sonra meme reddi başladı. 5. Aydayız hala red var arada duzeliyo arada bozuluyor. Ilk 3 ay iyi kilo aldı. Ben emsin diye çok uğraştım inat ettim ne biberon ne mama vermedim çok pişmanım keşke biraz verseydim. Şu an 5 aylık oğlum 6 kilo doktor az kilo alımı diyo mama verdi raporlu ama oğlum şimdi ne mama ne biberon almıyor. Eds ile mama verin yine de verin toparlayana kadar sonra bırakırsınız.
C_E Oyku16 belki çocuk çok emmiyor sem emdigini saniyorsun ben öyle sanıyordum ama biberonla yada siringayla kaç cc içtiğini biliyorum içim rahat ediyor doktorlar hemen mamaya yönlendiriyor sütun varsa bu şekilde denemelisin once
Henakiz Ya doktor daha iyi bilir tabii ama günlük aldığı kilo az gelmedi bana, yanılıyor muyum? Günlük 25-30 arası alması yeterli değil mi zaten? Sütünüzün yağlanması için bol bol kuruyemiş tüketin yağlandırıyormuş. 😊
Kaderiko 17112020 ama doğduğu kiloyu hesap edersen simdi ki ile arasında uçurum yok gram oynamış. Normalde 40 gun sonra 2 katına çıkması gerekiyor. O da sutunun yetersiz olduğunu göstermiş.
Oyku16 C_E emmese de gayet sakin huzurlu uyuyor ve hergun 8 tNe cisli bezi 4 5 tane kakali bezi oluyor
Oyku16 C_E siz etmediğini nasl anladınz gayet güzel kavriyor bikac kez emip yutkunur bunu tekrarli yapıyor surekli kontrol ediyorum emerken bazen kendisi bırakıyor memeyi ağzından sütler dışarı akıyor o esnada
Kaderiko Oyku16 her bebek farklı ilk oğlumda ayda 1 bucuk kilo alıyordu. Hemde takviyesiz. Ya zaten burda kimsenin doktorluk taslamasina gerek yok. Doktorun bir bildiği var ki takviye et diyor.
biranne1 Oyku16 Face de emzirme akademisi diye grup var oraya sorup başlayın bence emzirme danışmanları cevaplıyor böyle herkes değil