Nilis Güzel anneler bu favimol ilacı içtikten ne kadar süre sonra bebişlerinizi emzirmeye devam ettiniz suanda sütü sağıp döküyorum ilacın bitmesine 2 gün kaldı.
Berenkooommm Nilis bizde şuan covid olduk ama ben ilacı içmedim emzirdiğim için bi tandığımızda kovid o ilaç içti emzirmeyi kesip doktor ilaç bittikten sonra 10 gün emzirme demiş ve şuan bebek asla emmiyor memeden soğumuş ve sağdığı sütlerde yeşilmiş
Kereminannesiii Nilis doktorunuza mutlaka danışın her şey sütle geçiyor bebeğe ne tepki vereceği belli olmaz çok geçmiş olsun🤲🏻
Kereminannesiii Berenkooommm ilacın etkisi gitmemiştir muhtemelen bebeğe de ne tepki vereceği belli olmaz Allah korusun
Nilis Berenkooommm bende içmedim ilk hafta ama 8. günden sonra tekrar fenalaştım mecbur içmek zorunda kaldım sağıyorum benimde sütüm mavimsi yeşilimsi gibi Bi renk oluyo
Kereminannesiii Berenkooommm haliyle yendiğimiz bir fasülye bile neler çektiriyor bebişlerimize bir de ilaçları düşünün
Nilis Kereminannesiii teşekkür ederim her kafadan ayrı ses çıkıyo napcağımı saşrdm bende🤷doktorların bile herbırı Baska bısey diyo
Nilis Bu arada acilde ilacı veren doktor ilac tan 8 saat sonra sağarak bebeğini besleyebilirsin dedi ama ben pek güvenmedim iykide vermemişim
Kereminannesiii Nilis kesinlikle öyle rabbim şifa versin farklı bir doktora tekrar danışmayı deneyin sütün rengi farklıysa tadıda farklıdır miniğe zarar vermesin. Çok geçmiş olsun ☺️