busra_02 Pembeayicikk silik çizgi gözüküyor canım emin olmak icin yeniden alıp yapsan Bende Martda yaptım çok silik çıktı 1-2gün sonra yeniden yaptım net çift çizgi çıktı
buseakrmn Pembeayicikk bende de silik çizgi çıkmıştı hamile olduğumu öğrenmiştim 😅 hayırlısı olsun şimdiden
Pembeayicikk busra_02 benim degilde bir tanidigimin kuzum bende aynisini dedim ikinci de net cikar mi sence
QueenMom__ Pembeayicikk hamilesin canım aynı benimde böyleydi sabah kan verdim 212 çıkmıştı beta 😊 tebrikler 🌸
yagmur19_ Pembeayicikk benim de böyleydi. 1 hafta sonra tekrar yaptım çift çıktı. Silik çizgi çıkanlar genelde pozitif