iki_prens_annesi_ 10-11 aylık tutunup kalkmasını bekliyorlar normalde çok fazla geç kalmamış aslında. Denge problemi olabilir ve kollara, bacaklara ağırlık aktarımı yapmadığı için (emeklemediği için yani) tutunup kalkma da gecikiyor, öne doğru düşüyor demişsiniz, biliyorum çok zor ama tutmayın, mümkün olduğunca az destek vermeye çalışın bakın desteklemeyin demiyorum az destekleyin. Ben de çok fazla dibinde durdum en ufak denge kaybında tuttum düzelttim 19 aylık durum bu malesef. İnşallah hiçbir şeyleri yoktur ne diyeyim…