2900 doğdu ilk 3 ay kilo alımı iyiydi ondan sonra bir 130 gram aldı bir 300 gram. Ek gıdaya başlayacağım o böyle zayıf olduğu için çok üzülüyorum çok iştahsız bir bebek doğru düzgün ne mama alıyor ne emiyor. Hemşire de bütün bu süreci gördüğü için artık kendini üzme, bebeğinin bu zamanları bir daha gelmeyecek keyif alarak geçirmeye bak, zayıf da olsa büyüyecek bu çocuk kilolu da olsa dedi. Kilo çok mu önemli bir şey? Diğer her şey yolunda gelişimi iyi, yapması gereken her şeyi hatta fazlasını bile yapıyor. Ama zayıf olduğu için çok üzülüyorum, kilosu sınırında altında. Önerilerinizi bekliyorum lütfen ne yapmalıyım