Bebeğinizin ve sizin az anestezi ilacına maruz kalmanız ve daha hızlı toparlanabilmeniz adına epidural daha iyi bir yöntemdir. İlk doğumum genel olmak durumu da idi ama ikinci doğumumda epidural oldum. Çok hızlı ayağa kalktım, sonrasında bel ağrısı, baş ağrısı vs olmadı.
Burada önemli olan doktorunuz dışında anestezi doktorudur.
Epidural, bel ağrısını gidermek için uygulanan bir tedavidir aynı zamanda. Ağrı önleyen bir tedavinin ağrıya sebep olması maalesef ki uygulama hatasıdır.
Sağlıklı doğumlar diliyorum♥️