Son iki haftadır emzirme savaşa dönüştü önceden tek memeyi en az 20 dk emen çocuk ilk 1 2 dk emip sonra memeyi bırakıp bırakıp almaya başladı resmen memeyle mücadele içinde kendini geri dogru atip tekrar saldırıyor sütumu sıktigimda geliyor ya da sagdigimda öncesinden farkı yok azalmamış neden böyle yapıyor bilmiyorum hem kendini hem beni yoruyor dogru duzgun ememiyor sadece kanguruda emzirdigimde uzun uzun emiyor şuan 3 aylık neden böyle bir fikri olan var mi geçici bir şey mi ne yapmak gerek kilosunu da az almış mamayı arttırdık mecbur zaten sütümle kafayi bozdum 3 aydır artsın doye uğraşmaktan ne zaman rahat rahat emzirecem ben 😢