NaimeYilmaz
[bilinmeyen] semt neresi ? Bahcelıevler nisa hastanesıne goturucem ben ilker beye salıya randevu aldık muayne 90mıs arkadasm 650ye yaptırmıs muhtemelen 800 cıvarı olmustur malum zam geldı heryere
Duygual
[bilinmeyen] Koç Üniversitesinden Mehmet Ali Bey var, 1800 sünnet 200 de muayene ücreti. Biz de bu ay yaptıramayacağız, epey yüksek geldi. Bulunduğumuz semtteki Başka hastanelere de güvenmiyorum açıkçası. Kararsız kaldık.
NaimeYilmaz
[bilinmeyen] bu arkadasm cıvarı cok arastırmıs aşagı yukarı bu fıyatlarmıs maalesef devlettede yaptırabılırsınz aslında cok bi fark olcagını sanmıorm ıkısıde aynı seyı yapıcak 😊
NaimeYilmaz
[bilinmeyen] fatıh egıtım arastırma hastanesı büyük ve sakin oluyor genelde ama doktorlar hakknda bilgim yok
ikos58
[bilinmeyen] kağıthane derindere hastanesinde kampanya vardı 400₺ zam gelmediyse eğer. Ben doğumu orda yaptım sünnetide önümüzdeki ay orada yaptırıcam
Lilipo
Türkiye hastanesi cem kara. Acıbademde de çalışıyor ama orası daha pahalı. Pazartesi yaptırdık. 1400 tl, muayene olmadığı için muayene parası almadılar. İstediğiniz zaman soru sorabilirsiniz telefonu 24 saat açık cevap veriyor. Kontrole çağırıyor. Bu kadar
melissrn
[bilinmeyen] bende Bayrampaşa da oturuyorum kolana baktınızmı acaba?
Elfela
Sünnet bu öyle ucuz diye bilmediginiz güvenmediginiz doktorlara yaptırmayın.. gerekirse baska seylerden kısın cocugunuzun saglıgından kısmayın hele bi de erkek cocugu geleceği önemli.. yaptıranlarla iletişime gecin.. biz Cem Kara ya yatırdık türkiye hastanesinde 1500 tlydi fulya acıbademde de yapıyo ama orası daha pahalı malum.. kontrole gittiğimizde bile sadece 30 tane yenidogan sünnet olmus bebek vardı cok memnun kaldık bin sükür 🙏🏻 22 günlüktük oldu bitti
Erselinannesi
[bilinmeyen] cnm ben halk sigortası yaptırdım 3 ay sonra sünnet bedava diye sigorta 970 gibi birşey verdik galiba 10 muayene hakkımız var sadece katkı payıni veriyoruz tahliller indirim var İstanbul da hangi hastanelerde geçer bilmiyorum bir kitapçık var istersen bakarım da sünnete o kadar para vereceğine sigorta yap en azından kontrolleri de ucuza gelir sen bilirsin de..